Fajnhracky.sk – drevené hračky, didaktické hračky, stavebnice, výtvarné potreby

Váš košík

Časté otázky

Najčastejšie otázky

Postup pri nákupe a uplatnenie zľavy:

  •  Ako mám postupovať pri nákupe?

-Ak ste si vybrali tovar, odporúčame Vám najskôr sa jednoducho zaregistrovať, ale nie je to podmienka. Postačí vyplniť údaje potrebné na zaslanie tovaru.

-Tovar, ktorý ste si vybrali, pridajte do košíka (vpravo hore).

-Môžete pokračovať v ďalšom nákupe alebo ihneď odoslať objednávku.

-Vyberte platobnú metódu, spôsob doručenia je prostrednictvom kuriérskej firmy UPS.

-Tovar, ktorý je skladom Vám expedujeme do 24 hodín.

  • Je k nákupu potrebná registrácia?

Tovar si môžete objednať aj bez registrácie. Registrovaným zákazníkom však poskytujeme zľavy v našom  vernostnom programe MOTÝLIKOVO.

  • Akým spôsobom môžem za objednávku zaplatiť?

- na dobierku – pri platbe na dobierku zaplatíte kuriérovi za tovar v hotovosti, pri preberaní tovaru. Tovar expedujeme ihneď.

- platba prevodom – Pri platbe prevodom na účet Vám v potvrdzujúcom e-maili pošleme potrebné údaje k platbe – číslo účtu, variabilný symbol.  V potvrdzujúcom e – maili nájdete tiež príslušné prílohy – proforma faktúry, poučenie o uplatnení práva kupujúceho na odstúpenie od kúpnej zmluvy, formulár na odstúpenie od zmluvy. Tovar expedujeme, až po pripísaní platby na účet.

  • Môžem si uplatniť zľavu vernostnými bodmi ako chcem ?

Áno, môžete si zvoliť ľubovoľné množstvo vašich nazberaných vernostných bodov - motýlikov, ktoré chcete použiť ako zľavu. Podmienkou však je, že musíte uhradiť aspoň 50% zo sumy vybraného produktu.

Doručenie a dodacie lehoty

  • Koľko stojí doprava?

Cena dopravy v rámci SR kuriérskou firmou  UPS je 6 €. Pri nákupe nad 149 € je doprava zdarma.

  • Aká je doba dodania?
Tovar Vám dodáme do 24 hodín (orientačný časový horizont) ak je skladom, maximálne však do 10 - 30 dní od záväzného potvrdenia objednávky.
Detail o dostupnosti tovaru je uvedený pri produkte a platí pre daný čas.
  • Čo sa stane, ak budem chcieť objednať produkty s rôznou dodacou lehotou ?

V takomto prípade Vám odporúčame urobiť  novú objednávku, do ktorej zadáte produkty s rovnakými dodacími lehotami. Ak nie, bude sa akceptovať najdlhšia doba dodania.

  • Informuje ma kuriér pred doručením telefonicky?

Kuriér pozná vaše údaje i telefónne číslo. Volať bude v tom prípade, ak vás na danej adrese nenájde a dohodne si s vami iný čas a termín dodania.

  • Kedy dostanem svoj tovar?

Tovar bude doručený kuriérskou službou UPS na danú adresu v pracovných dňoch medzi 8:00 – 17:00. Kuriérska služba doručuje tovar podľa zadania dostupnosti pri produkte.  Pred odoslaním posielame informačný e-mail, aby ste vedeli, kedy môžete zásielku očakávať.

  • Máte na Slovensku kamennú predajňu a je možný aj osobný odber?

Nie, sme len internetový obchod, nie je možný osobný odber.

  • Môže tovar prevziať aj osoba, ktorá nie je adresátom?

Áno,  vašu zásielku môže prevziať aj Vami poverená osoba, stačí oznámiť kuriérovi, kto zásielku preberie.

  • Bude mi dodaná faktúra pri doručení?

Áno, faktúra je pribalená stále s tovarom

Záruka a reklamácia:

  • Aká je záruka tovaru?

Záruka pre všetok tovar je 24. mesiacov od dátumu predaja.

  • Ako môžem tovar reklamovať?

Pri reklamácii sa riaďte reklamačným poriadkom.

 

Ďalšie otázky môžete zasielať na e-mail:
fajnhracky@fajnhracky.sk

Vaše otázky riešime ihneď, budeme sa Vám teda snažiť odpoveď čo najskôr.