Najčastejšie otázky
Postup pri nákupe a uplatnenie zľavy:
- Ako mám postupovať pri nákupe?
-Ak ste si vybrali tovar, odporúčame Vám najskôr sa jednoducho zaregistrovať, ale nie je to podmienka. Postačí vyplniť údaje potrebné na zaslanie tovaru.
-Tovar, ktorý ste si vybrali, pridajte do košíka (vpravo hore).
-Môžete pokračovať v ďalšom nákupe alebo ihneď odoslať objednávku.
-Vyberte platobnú metódu, spôsob doručenia je prostrednictvom kuriérskej firmy UPS.
-Tovar, ktorý je skladom Vám expedujeme do 24 hodín.
- Je k nákupu potrebná registrácia?
Tovar si môžete objednať aj bez registrácie. Registrovaným zákazníkom však poskytujeme zľavy v našom vernostnom programe MOTÝLIKOVO.
- Akým spôsobom môžem za objednávku zaplatiť?
- na dobierku – pri platbe na dobierku zaplatíte kuriérovi za tovar v hotovosti, pri preberaní tovaru. Tovar expedujeme ihneď.
- platba prevodom – Pri platbe prevodom na účet Vám v potvrdzujúcom e-maili pošleme potrebné údaje k platbe – číslo účtu, variabilný symbol. V potvrdzujúcom e – maili nájdete tiež príslušné prílohy – proforma faktúry, poučenie o uplatnení práva kupujúceho na odstúpenie od kúpnej zmluvy, formulár na odstúpenie od zmluvy. Tovar expedujeme, až po pripísaní platby na účet.
- Môžem si uplatniť zľavu vernostnými bodmi ako chcem ?
Áno, môžete si zvoliť ľubovoľné množstvo vašich nazberaných vernostných bodov - motýlikov, ktoré chcete použiť ako zľavu. Podmienkou však je, že musíte uhradiť aspoň 50% zo sumy vybraného produktu.
Doručenie a dodacie lehoty
- Koľko stojí doprava?
Cena dopravy v rámci SR kuriérskou firmou UPS je 6 €. Pri nákupe nad 149 € je doprava zdarma.
- Aká je doba dodania?
- Čo sa stane, ak budem chcieť objednať produkty s rôznou dodacou lehotou ?
V takomto prípade Vám odporúčame urobiť novú objednávku, do ktorej zadáte produkty s rovnakými dodacími lehotami. Ak nie, bude sa akceptovať najdlhšia doba dodania.
- Informuje ma kuriér pred doručením telefonicky?
Kuriér pozná vaše údaje i telefónne číslo. Volať bude v tom prípade, ak vás na danej adrese nenájde a dohodne si s vami iný čas a termín dodania.
- Kedy dostanem svoj tovar?
Tovar bude doručený kuriérskou službou UPS na danú adresu v pracovných dňoch medzi 8:00 – 17:00. Kuriérska služba doručuje tovar podľa zadania dostupnosti pri produkte. Pred odoslaním posielame informačný e-mail, aby ste vedeli, kedy môžete zásielku očakávať.
- Máte na Slovensku kamennú predajňu a je možný aj osobný odber?
Nie, sme len internetový obchod, nie je možný osobný odber.
- Môže tovar prevziať aj osoba, ktorá nie je adresátom?
Áno, vašu zásielku môže prevziať aj Vami poverená osoba, stačí oznámiť kuriérovi, kto zásielku preberie.
- Bude mi dodaná faktúra pri doručení?
Áno, faktúra je pribalená stále s tovarom
Záruka a reklamácia:
- Aká je záruka tovaru?
Záruka pre všetok tovar je 24. mesiacov od dátumu predaja.
- Ako môžem tovar reklamovať?
Pri reklamácii sa riaďte reklamačným poriadkom.
Ďalšie otázky môžete zasielať na e-mail:
fajnhracky@fajnhracky.sk
Vaše otázky riešime ihneď, budeme sa Vám teda snažiť odpoveď čo najskôr.